החידושים של NCL

Slder / Travel, Wine & Dine / מרץ 7, 2024

 Norwegian Cruise Line חושפת סוויטה תרמית חדשה בספא מורחב וסוויטות מרווחות באונייה Norwegian Joy

תצלומים: NCL

 Norwegian Cruise Line (NCL), החדשנית בתחום נסיעות השייט העולמיות, חשפה היום הצעות חדשות ומורחבות באונייה Norwegian Joy, כולל סוויטה תרמית חדשה בספא ובסלון Mandara, סוויטות בעלי שלושה חדרי שינה The Haven Premier, מועדון חוף Vibe מורחב ו-24 חדרי מרפסת חדשים. "האורחים שלנו ביקשו את השיפורים האלה באונייה Norwegian Joy, ואנחנו סיפקנו את הסחורה", אמר דיוויד הררה, נשיא Norwegian Cruise Line. "אנו שואפים לפתח את החוויה על הסיפון בהתבסס על הרצונות והצרכים של האורחים שלנו, וזו דוגמה נוספת לאופן שבו אנו שמים אותם במקום הראשון בקבלת ההחלטות שלנו. החל מספא מורחב ועד חדרי אירוח מרווחים נוספים, עם עדכונים חדשים אלה, הענקנו לאורחים שלנו יותר מרחב להירגע, להתנתק וליהנות מהזמן שלהם על הסיפון עם יקיריהם".

בין העדכונים הבולטים באונייה Norwegian Joy ובחוויית האורחים על הסיפון ניתן למצוא את התוספת של הסוויטה התרמית החדשה והמרווחת בספא וסלון Mandara, שהיא כעת הגדולה ביותר באוניות מסוג Breakaway-Plus. עם הצעות מרעננות כגון כסאות נוח חדשים הפועלים  על ארבעת החושים, סאונה, חדר קרח וחדר אדים, אורחי Norwegian Joy ייהנו ממתקנים נוספים כחלק מחוויית הספא Mandara המפורסמת של NCL, שזכתה בתואר "הספא הטוב ביותר" על ידי העורכים בCruise Critic בפרסי בחירת העורך שלהם לשנת 2023. בנוסף, סוויטות The Haven של Norwegian Joy's by Norwegian® Premier Owner's Suites עם מרפסת גדולה הורחבו לשלושה חדרי שינה. שתי הסוויטות החדשות כוללות שלושה חדרי שינה; שלושה וחצי חדרי אמבטיה; סלון משופץ לחלוטין, יחידת הורים וריהוט מרפסת חוץ; כמו גם חדר אוכל נפרד חדש המשקיף על טרקלין The Haven Horizon הפונה קדימה.

מועדון החוף וייב (Vibe Beach Club) הפופולרי והאקסקלוסיבי למבוגרים בלבד עבר גם הוא הרחבה וכעת מתהדר בפריסה דומה לזו של מועדון החוף וייב (Vibe Beach Club) הזמין באונייה Norwegian Encore ובנורוויג'ן בליס (Norwegian Bliss), עם ביתני יוקרה פרטיים חדשים. פרטים נוספים על השיפורים של Norwegian Joy ניתן למצוא כאן. בנוסף להיצע החדש של האונייה, Norwegian Joy מתגאה ב-21 ברים וטרקלינים; 16 מסעדות חינם ומיוחדות; וטיילת על חוף הים באורך 400 מטרים עם נוף עוצר נשימה של האוקיינוס שנועדה לחבר את האורחים לים. הספינה כוללת גם פעילויות מלהיבות לכל סוג של נוסע, כגון מסלול המירוצים Norwegian Joy; פארק מים; מסלול מיני גולף; ובידור ברמה עולמית כולל "Elements" ו-"Deal or No Deal®".

Norwegian Joy יצאה מהרציף היבש בן שלושת השבועות שלה ברוטרדם, הולנד ב-11 בפברואר 2024, לפני שיצאה למסע טרנסאטלנטי בן 11 ימים מסאות'המפטון, בריטניה למיאמי.  הספינה המחודשת מציעה בימים אלה הפלגות הלוך ושוב ממיאמי לקריביים בנות שבעה ימים, לפני הפלגה לניו יורק בקיץ 2024, ומציעה הפלגות לברמודה עם לינה באי המובהק. האורחים יכולים להזמין הפלגות באונייה Norwegian Joy עם תוכנית Free at Sea של NCL, המציעה תוספות חינם כגון בר פתוח ללא הגבלה, אוכל מיוחד, אינטרנט אלחוטי, קרדיטים לסיורי חוף, בהפלגות נבחרות, אורח שלישי ורביעי בחדר אירוח, משלמים מסים בלבד.

 

אודות Norwegian Cruise Line

כחדשנית בתחום ההפלגות העולמיות, Norwegian Cruise Line פורצת את גבולות ההפלגות המסורתיות כבר 57 שנים. ובעיקר, חברת השייט חוללה מהפכה בענף בכך שהציעה לאורחים את החופש והגמישות לעצב את החופשה האידיאלית שלהם בלוח הזמנים המועדף עליהם, ללא זמני אוכל ובידור מוקצים וללא קוד לבוש רשמי. כיום, צי של 19 ספינות עכשוויות מפליג ל-450 מהיעדים הנחשקים ביותר בעולם, כולל גרייט סטירופ קיי, האי הפרטי של החברה באיי הבהאמה ויעד הנופש שלה הרווסט קיי בבליז. Norwegian Cruise Line לא רק מספקת שירות מעולה לאורחים מהיבשה ועד הים, אלא גם מציעה מגוון רחב של אפשרויות בידור ואוכל עטורות פרסים, כמו גם מגוון רחב של מקומות לינה ברחבי הצי, כולל חדרים לנוסעים בודדים, סוויטות עם מרפסת מועדון ו-The Haven by Norwegian®, קונספט האונייה בתוך ספינה של החברה. למידע נוסף או להזמנת שייט, צרו קשר עם מומחה נסיעות, או בקרו www.ncl.com. לקבלת החדשות האחרונות והתוכן הבלעדי, בקרו בחדר החדשות של NCL ועקבו אחר Norwegian Cruise Line בפייסבוק, אינסטגרם, טיק טוק ויוטיוב @NorwegianCruiseLine; וטוויטר @CruiseNorwegian.


תגיות: , , , ,








Previous Post

Poise. Power. Precision: הקולקציה החדשה של Bang & Olufsen ופרארי

Next Post

החופשה הטרופית של NCL





You might also like



0 Comment


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


More Story

Poise. Power. Precision: הקולקציה החדשה של Bang & Olufsen ופרארי

Bang & Olufsen משיקה קולקציה חדשה בשיתוף פרארי: Poise. Power. Precision תצלומים: Bang...

February 29, 2024