נורוויג'יאן קרוז ליין (NCL) מרחיבה את היצע היעדים, הספינות והחופשות

Automotive & Yachts / מאי 11, 2023

עשר ספינות, חלקן חדשות, ארבעה נמלי בית חדשים ומעל ל-132 מסלולים ייחודיים לבחירה – NCL מרחיבה את היצע החופשות עם מגוון כמעט בלתי מוגבל של אפשרויות

Norwegian Cruise Line (NCL), חברת השיט המובילה בנסיעות שייט גלובליות עם היסטוריה של 56 שנים, של פריצת גבולות, משפרת את פריסתה באירופה עם מסלולי הפלגות ארוכים, מגוונים וייחודיים יותר לשנת  2023. סה"כ עשר אוניות NCL1 יפליגו במימי אירופה עד דצמבר 2023, כולל  Norwegian Prima  ו Norwegian Viva, שתי האוניות המובילות  של מחלקת פרימה פורצת הדרך של החברה, שתציע 132 מסלולים ייחודיים  עם 46 הפלגות הלוך ושוב ו-86 הפלגות עם אפשרות לרדת לחוף. ההפלגות ייצאו מ-15 נמלי בית, כולל יעדים יחודיים כמו בילבאו (ספרד), טרומסו (נורבגיה), מרסיי (צרפת) ורוונה (איטליה), ויפליגו ל-150 נמלי עגינה ברחבי צפון אירופה, הים התיכון ואיי יוון – שיציעו יותר יעדים אירופיים מכל חברת שייט עכשווית אחרת.

כדי להעצים את חוויית החופשה של האורחים, NCL עוברת להפלגות ארוכות יותר, מכיוון ש-87% מההפלגות שלה באירופה מתוכננות להימשך 9 ימים או יותר, בהשוואה ל-63% ב-2019. עם ממוצע של 10.5 שעות בנמל, האורחים יכולים לחקור יעד בשעות הפנאי שלהם או לבחור במגוון הרחב של סיורי החוף של NCL, הכוללים שש קטגוריות חדשות כגון Beyond Blueprints, Gourmet Tours  ו-Go Local המאפשרים לאורחים לגלות עוד יותר מכל יעד שהם מבקרים בו.

"אירופה היא יעד ששבה את ליבם ודמיונם של המטיילים במשך דורות. בעונה זו, אנו נרגשים להציע הזדמנויות נוספות לחקור את היבשת המרתקת הזו", אומר קווין בובולץ, סגן נשיא ומנכל אירופה, המזרח התיכון ישראל ואפריקה ב- Norwegian Cruise Line:   "בעקבות ההקלות בהגבלות הנסיעה והפתיחה מחדש של אזור אסיה-פסיפיק, ראינו את הביקוש להפלגות שלנו באירופה חוזר בעיצומו. עם אורחים מ-142 מדינות שכבר הוזמנו, ברור שאנשים להוטים לצאת ולראות עולם".

מחקר(2) שנערך  לאחרונה  גילה כי החגים יקרים השנה בעד 70%, כאשר חבילות נופש לספרד, טורקיה, איטליה ויוון גדלו ביותר. עם המחויבות של NCL לספק חוויית חופשה שאין דומה לה בים, האורחים יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהם יקבלו תמורה מצוינת לכספם. מחירי שייט לאירופה מתחילים  ב- 534 $ לאדם  לתא פנימי וכוללים לינה, ארוחות בחדרי האוכל העיקריים, מסעדות חטיפים ומזנון פתוח, בידור בסגנון ברודווי וווסט אנד, פעילויות רבות על הסיפון וכן מיסים ועמלות. אורחים המעוניינים להפוך את חופשת השייט שלהם לאינדיבידואלית יותר יכולים לבחור בשדרוג Free at Sea הפופולרי של NCL ותמורת 149 דולר לשבוע ולקבל חמש חבילות נוספות, כולל בר פתוח, אוכל מיוחד ואינטרנט אלחוטי, בשווי של עד 3,400 דולר.

נקודות השיא של העונה באירופה כוללות:

  • שייט בן 10 ימים של Norwegian Prima לצפון אירופה  מרייקיאוויק איסלנד  ללונדון (סאות'המפטון) לחוויית חופשה מושלמת. השייט מציע את  כל השירותים  של הספינה החדשה ביותר של NCL, בתוספת נופים של גייזרים פראיים, פיורדים ציוריים לאורך קווי החוף של איסלנד ונורבגיה, כמו גם את  האווירה התוססת של אמסטרדם.
  • הפלגה בת 9 ימים הלוך ושוב לים התיכון לאיטליה, צרפת וספרד מברצלונה תיקח אתכם ליעדים ים תיכוניים פופולריים כגון קאן, רומא ואיביזה. שהות לילה ממושכת בפירנצה / פיזה (ליבורנו) שמאפשרת לחקור אתרים היסטוריים רבים בנוף השופע של טוסקנה.
  • בשייט בן 10 הימים של Norwegian Breakaway  לאיי יוון ואיטליה,  במסגרתו האורחים ייהנו משלוש מדינות שטופות שמש  בטיול אחד  בלבד  – יוון, איטליה ומלטה – ויגלו הכל, החל מחורבות עתיקות והיסטוריה שובת לב  ועד לה דולצ'ה ויטה.

למידע נוסף על צי 18 האוניות עטור הפרסים של החברה ומסלולי הפלגות ברחבי העולם, או להזמנת שייט, אנא צרו קשר עם מומחה נסיעות או בקרו באתר www.ncl.com.

___________

1 Norwegian Breakaway, Norwegian Dawn, Norwegian Epic, Norwegian Gem, Norwegian Getaway, Norwegian Jade, Norwegian Prima, Norwegian Star, Norwegian Sun ו-Norwegian Viva יפליגו השנה במימי אירופה.

2 חברת מחקר צרכנים בריטית  which.co.uk  אספה והשוותה נתוני 2022 ו-2023 מאתרי השוואה שונים ומאתרי תיירות

אודות Norwegian Cruise Line

כחדשנית בתחום ההפלגות העולמיות, Norwegian Cruise Line (NCL) פורצת את גבולות ההפלגות המסורתיות כבר 56 שנים. ובעיקר, חברת השייט חוללה מהפכה בענף בכך שהציעה לאורחים את החופש והגמישות לעצב את החופשה האידיאלית שלהם בלוח הזמנים המועדף עליהם, ללא זמני אוכל ובידור מוקצים וללא קוד לבוש רשמי. כיום, הצי שלה, המונה 18 ספינות עכשוויות, מפליג לכמעט 400 מהיעדים הנחשקים ביותר בעולם, כולל גרייט סטירופ קיי, האי הפרטי של החברה באיי הבהאמה ויעד הנופש שלה הרווסט קיי בבליז.  NCL לא רק מספקת שירות מעולה לאורחים מהיבשה ועד הים, אלא גם מציעה מגוון רחב של אפשרויות בידור ואוכל עטורות פרסים, כמו גם מגוון רחב של מקומות לינה ברחבי הצי, כולל חדרים לנוסעים בודדים, סוויטות עם מרפסת מועדון, סוויטות ספא ו-The Haven by Norwegian®, קונספט הספינה בתוך ספינה של החברה. למידע נוסף או להזמנת שייט, צרו קשר עם מומחה נסיעות או בקרו www.ncl.com . לקבלת החדשות האחרונות והתוכן הבלעדי, בקר בחדר החדשות של NCL ועקוב אחר NCL  בפייסבוק, אינסטגרם, טיק טוק ויוטיוב @NorwegianCruiseLine; וטוויטר @CruiseNorwegian.


תגיות: , , , ,








Previous Post

רויאל אנפילד סופר מטאור 650 והאנטר 350 החדשים בישראל

Next Post

DS7 המחודש בישראל





You might also like



0 Comment


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


More Story

רויאל אנפילד סופר מטאור 650 והאנטר 350 החדשים בישראל

שני דגמים חדשים של אופנועי רויאל אנפילד נחתו בישראל: סופר מטאור 650 והאנטר...

May 11, 2023