פרימה בלרינה על המים

Slder / Travel, Wine & Dine / אוגוסט 3, 2022

חברת הקרוזים 'נורוויג'יאן קרוז ליין' (NCL) קיבלה לידיה באופן רשמי את "נורוויג'יאן פרימה" – הספינה הראשונה מתוך שש המתוכננות במחלקת "פרימה" פורצת הדרך – מחלקת הספינות החדשה ביותר של המותג מזה כעשור

נציה, איטליה (1 באוגוסט  2022) – נורוויג'ן קרוז ליין (NCL), החברה החדשנית בתחום  הקרוזים בעלת  היסטוריה של 55 שנים של חדשנות , קיבלה בסוף השבוע האחרון, לידיה, את הספינה החדשה שלה, 'נורוויג'יאן פרימה' (Norwegian Prima), במספנת פינקאנטיירי ( Fincantieri ), הידועה שבונציה. אבן דרך זו מציינת את מסירתה של הספינה הראשונה במחלקת פרימה של NCL המיועדת לכלול בעתיד שש ספינות חדשות שיימסרו עד שנת 2027. נכחו באירוע פרנק דל ריו, נשיא ומנכ"ל חברת ההחזקות  Norwegian Cruise Line Holdings Ltd; הארי זומר, נשיא ומנכ"ל נורוויג'ן קרוז ליין; לואיג'י מאטראצו, המנהל הכללי של חטיבת ספינות הסוחר של מספנת פינקאנטיירי וכן בכירים נוספים מטעם החברה והמספנה.  הארי זומר, נשיא ומנכ"ל נורוויג'ן קרוז ליין אמר: "היום אנו פותחים עידן חדש ומרגש בעולם שייט, כאשר אנו חוגגים את מסירתה של Norwegian Prima, הספינה הראשונה המיוחלת במחלקת פרימה החדשה והיוצאת דופן שלנו. היא עדות אמיתית לפילוסופיית 'הלקוח במקום הראשון' שלנו, כמו גם למחויבות שלנו לספק חוויות בלתי נשכחות העולות על הציפיות. אנו מודים לשותפים הנפלאים שלנו במספנת פינקאנטיירי, שהאומנות, המומחיות והמסירות שלהם עזרו ליצור  את 'נורוויג'יאן פרימה'. אנחנו ממש מצפים כבר לארח  את אורחינו בספינה זו".

עם אורך של  294 מטר, משקל של  142,500 טון  ועם קיבולת של 3,100 אורחים, 'נורוויג'יאן פרימה' נועדה לשים את האורחים במקום הראשון. היא כוללת חללים פתוחים לרווחה, עיצוב מתחשב ומהמם, ומגוון חוויות ראשונות מסוגן בתעשייה. היא טוענת להיות ספינת הקרוזים החדשה המרווחת ביותר בקטגוריות דומות ומציעה את שטח הסיפון הנרחב ביותר וחדרי לינה מרווחים. מגוון החוויות וההנאות הקולינריות  שלה כוללות את אולם האוכל היוקרתי הראשון של המותג באוויר הפתוח, ה-  Indulge Food Hall; מסלול המירוצים הגדול בים והראשון מסוגו בן שלוש רמות ה-Prima Speedway כמו גם The Drop, המגלשה היבשה הראשונה בעולם המציעה חווית צלילה בת 10 קומות שמגיעה ליותר כוחות G מאשר מכונית מירוץ F1 שמאיצה.

אטרקציות בולטות נוספות כוללות את:

  • מתחם  Ocean Boulevard, בהיקף של 13,400 אלף מ"ר, הסובב את כל הסיפון, ומאפשר  בכך לאורחים להתחבר לים בכל רגע נתון כולל גם סעודה באוויר הפתוח.
  • "חוף ים אינפיניטי", המתגאה בשתי בריכות infinity  מדהימות הממוקמות קרוב לגובה פני המים ומאפשרות לאורחים רגיעה אולטימטיבית תוך צפייה במרחבי האוקיינוס ​ללא הפרעה.
  • מתחם  Oceanwalk, הכולל שני גשרי זכוכית המאפשרים  לאורחים להרגיש כאילו הם הולכים באוויר מעל המים.
  • מתחם האמנות ה-The Concourse, גן הפסלים החיצוני הראשון מסוגו בים עם שישה מיצבים שנוצרו על ידי אמן המתכת הבינלאומי אלכסנדר קריבושייב וקיר אמנותי, שעוצב על ידי האמן דיוויד הרבר.

לואיג'י מאטראצו, מנכ"ל חטיבת ספינות הסוחר של Fincantieri אמר: "אנחנו שמחים לעבוד עם Norwegian Cruise Line כדי ליצור סדרת ספינות ברמה עולמית, וזהו יום גאה לראות את הראשונה מבין שש ספינות מחלקת פרימה, שנמסרה היום. 'נורוויג'יאן פרימה' עמוסה בתכונות ראשונות מסוגן ברמה עולמית ואטרקציות יוצאות דופן שמעולם לא חשבתם שתראו  בים".

כאשר תושק במהלך החודש הקרוב, 'נורוויג'יאן פרימה' תהיה  ספינת הקרוזים הגדולה הראשונה, שנטבלה באיסלנד, ותתחיל את מסע הבכורה שלה בן שמונה ימים ב-27 באוגוסט 2022, מבירת איסלנד, רייקיאוויק ומשם לאמסטרדם. כוכבת הפופ העולמית קייטי פרי, המשמשת כ"סנדקית" 'נורוויג'יאן פרימה', תגשים את המסורת הימית ארוכת השנים, של השתתפות בטקס הענקת השם הרשמי לספינה, וכן תערוך הופעה במהלך הטקס. לאחר מסע הבכורה שלה, 'נורוויג'יאן פרימה' תפליג בסדרה של שמונה ימי מסע מאמסטרדם וקופנהגן ותציע לאורחים את ההזדמנות לחקור את צפון אירופה והפיורדים הנורבגיים. לאחר מכן היא תפליג מברמודה החל ב-10 באוקטובר,2022; מסלולי טיול בקריביים מה-15 באוקטובר 2022; והפלגות במערב הקאריביים מה-11 בדצמבר 2022 עד 19 במרץ 2023, לפני החזרה לברמודה מ-28 במרץ עד 7 במאי 2023. לאחר מכן היא תציע הפלגות לצפון אירופה מ-14 במאי ועד 17 בספטמבר, 2023.


תגיות: , , , ,








Previous Post

חופשה של פעם בחיים

Next Post

דגם שלישי ל-DS בישראל





You might also like



0 Comment


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


More Story

חופשה של פעם בחיים

גם לכם מגיעה חופשה של פעם בחיים במיקום מיוחד ובמקומות אירוח יוקרתיים...

July 6, 2022