פעם ראשונה במפרץ? טיפים למבקרים בדובאי

Slder / Travel, Wine & Dine / ספטמבר 2, 2020

פתיחת השמיים לאיחוד האמירויות מאפשרת לראשונה גם לבעלי דרכון ישראלי להגיע לעיר הבירה של נסיכות דובאי על שלל האטרקציות שבה – קבלו מדריך מקוצר למרכזיות שבהן

תמונות: Pixabay

הסכם השלום והנורמליזציה הטרי עם איחוד האמירויות פותח בפני הישראלים יעד חדש ומסקרן – עיר הבירה דובאי שהוקמה בתחילת המאה ה-18 וכיום היא העיר המאוכלסת ביותר באיחוד האמירויות. הבנין המפורסם ביותר בעיקר הוא מגדל בורג' כליפה שהוא הבניין הגבוה ביותר בעולם עם 163 קומות וגובה כולל של 828 מטרים. הבניין, שנראה ממרחק של 95 קילומטרים מהעיר, כולל גם את מרפסת התצפית הגבוהה בעולם בגובה של 555 מטרים בקומה ה-148. למרגלות הבניין ניצב הקניון הענק Dubai Mall שהוא הקניון הגדול בעולם שמכיל גם את האקווריום הגדול בעולם…

בניין איקוני נוסף הוא מגדל בורג' אל ערב בעל צורת המפרש, שמכיל בתוכו את המלון היחיד בעולם שזכה ללא פחות משבעה (!) כוכבים. למרגלות המגדל תמצאו את מתחם Madinat Jumeriah, מתחם תיירותי שמדמה עיר ערבית מסורתית עם שוק, תעלות מים, מגוון רחב של מסעדות ופאבים ונופים מרשימים של המלון האיקוני שמעליה.

בדובאי תוכלו למצוא גם כמה מפארקי המים הטובים בעולם: הפופולרי שבהם הוא Wild Wadi הממוקם בכניסה לבורג' אל ערב, ואליו מצטרף ה-Aquaventure שהוא חלק משמורת אטלנטיס. העיר מציעה גם מגוון מסלולי הליכה, המפורסם שבהם הוא The Walk, מסלול בן שני קילומטרים לאורך החוף בקרבת המרינה הגדולה של דובאי. אטרקציה נוספת מהווה פלג האיים המאלכותיים Palm Jumeirah המעוצב בצורת עץ דקל – זהו ארכיפלג האיים המלאכותיים הגדול בעולם. ואם כבר ים וחופים, לצד חופים פרטיים רבים השייכים למתחמים תיירותיים, דובאי מציעה את חוף Kite המפורסם השופע משאיות אוכל, ספורט ימי ופעילויות מהנות.

עבור אלו שמוכנים גם לצאת מהעיר, שתיים מהאטרקציות המרכזיות הן ספארי מדברי כמיטב מסורת "אלף לילה ולילה", עם תוספות מודרניות כמו רכבי שטח, ומהצד השני שייט של 2-3 שעות בסירות ה-Dhow המסורתיות. רשימת האתרים והאטרקציות של דובאי ארוכה הרבה יותר, אבל חייבים להודות שאפילו הטעימה הקטנה הזו מפתה מאוד – ועכשיו גם בעלי דרכון ישראלי יוכלו לטעום ממנה ומכל מה שיש לעיר המרשימה הזו להציע.


תגיות: , , , ,








Previous Post

ל-LG יש נשק נגד הקורונה

Next Post

אירוע מכירות לרכבי היוקרה לנדרובר ויגואר





You might also like



0 Comment


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


More Story

ל-LG יש נשק נגד הקורונה

חברת LG הציגה מסיכת פנים מהפכנית שמביאה את ההגנה וההיגיינה לרמות חדשות תמונות:...

September 1, 2020