עיסוי עם בינה מלאכותית

Fashion, Lifestyle & Wellness / ינואר 14, 2021

חברת Bodyfriend הדרום קוריאנית הציגה בתערוכת CES כורסת עיסוי עם שליטה באמצעות בינה מלאכותית, רמקולים של Bang & Olufsen ואספקת מתח רציפה

תערוכת CES מניבה מדי שנה שלל מוצגים עתידניים. השנה למשל הוצג בה אפילו שף רובוטי שמחירו 355,000$… אחד המוצגים המעניינים שהניבה שנת 2020 הוא כורסת עיסוי מתקדמת מתוצרת חברת Bodyfriend הדרום קוריאנית.

הכורסא העתידנית למראה מזכירה את מושב הקפטן של ז'אן-לוק פיקארד באנטרפרייז, והמאפיינים שלה עתידניים לא פחות. היא מצויידת המערכת זיהוי קולי בעלת בינה מלאכותית Nava Clova AI בעזרתה ניתן "ללמד" את הכורסה אילו אזורים בגוף זקוקים לטיפול מיוחד. היא כוללת גם מערכת קול של Bang & Olufsen עם רמקולים מובנים ומסך HD בקוטר "10.1 בו ניתן לצפות בסרטונים. חידוש נוסף מגיע בדמות מערכת אספקת מתח הכוללת מאגר אנרגיה כדי שתוכלו ליהנות מעיסוי מפנק גם בעת הפסקת חשמל.

 

וזה עוד לא הכול… את הכורסא הכבדה שמשקלה כ-170 ק"ג ניתן להטות בזווית של 115-170 מעלות, היא כוללת מערכת מיזוג וחימום, מודולים מיוחדים לעיסוי ראש ועוד ועוד. כצפוי, המחיר אינו זול ועומד על 6,000$ – הכורסה תהיה זמינה למכירה החל מחודש אפריל הקרוב.

 


תגיות: , ,








Previous Post

לתכנן את החופשה הבאה

Next Post

בקרוב: מותג היוקרה ג'נסיס נוחת בישראל





0 Comment


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


More Story

לתכנן את החופשה הבאה

לכבוד השנה החדשה ובמקביל לעליית מפלס האופטימיות עם הגעת החיסונים,...

December 31, 2020