ארמאני/קאסה חוגגת 20

Fashion, Lifestyle & Wellness / ספטמבר 9, 2020

אחד השמות המוכרים ביותר בעולם האפנה והעיצוב חוגג עשרים שנים של יוקרה בבית ובעיצוב הפנים

תצלומים: Armani/Casa מתוך עמוד הפייסבוק של GiorgioArmani

ג'יורג'יו ארמאני הוא אחד האייקונים הגדולים של תעשיית האפנה העולמית. בגיל 85 הוא ממשיך לנצח על האימפריה שלו שנוסדה בשנת 1975, ועתה הוא חוגג עשרים שנים לזרוע העיצוב Armani/Casa שמציעה מגוון רחב של פריטי עיצוב פנים, ריהוט, תאורה ועוד.

תצלום: Beppe Brancato for Armani/Casa

הסיפור של ארמאני/קאסה החל בשנת 1982, כאשר ארמאני עצמו עיצב מנורה עבור משרדי החברה במילאנו. המנורה, שמאז זכתה למעמד איקוני, כל כך מצאה חן בעיניו שהוא החליט לשלב את הצללית שלה בלוגו החברה, ומאז היא מוכרת בשם Logo Lamp. לאורך השנים, ארמאני פיתח את פעילות העיצוב של החברה באמצעות שיתופי פעולה עם חברות מתמחות מובילות בתחומי העיצוב כמו Rubelli (אריגים), Janneli & Volpi (כיסויי קיר וטפטים), Molteni & C (מטבחים), Roca (חדרי רחצה) ואחרים.

תצלום: Davide Lovatti for Armani/Casa

"עם השקת הקולקציה הראשונה של Armani/Casa התחלתי ליצור את הרעיון של סגנון חיים טוטאלי, והרחבתי את החזון והאסתטיקה שלי לתחום עיצוב הפנים" אמר ארמאני. "אני אוהב את החומרים היקרים ביותר, שקווי עיצוב טהורים, עבודת אמן יוצאת מן הכלל וצבעים טבעיים והרמוניים מדגישים את האיכות שלהם", כך הוא סיכם את הגישה שלו לעיצוב והביטוי שלה במסגרת Armani/Casa. בין ציוני הדרך המרכזיים של החברה ניתן למנות את פתיחת חנות הדגל במילאנו בשנת 2000, פתיחת סטודיו העיצוב בשנת 2004, פתיחת מלון ארמאני הראשון במתחם בורג' אל כליפה בדובאי ב-2010 והשקת התערוכה The art of living החל משנת 2015 (התערוכה הוצגה במקור במילאנו ולאחר מכן נדדה והגיעה עד בייג'ין).

תצלום: Davide Lovatti for Armani/Casa


תגיות: , , , , , , ,








Previous Post

אירוע מכירות לרכבי היוקרה לנדרובר ויגואר

Next Post

הווילה הצפה





You might also like



0 Comment


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


More Story

אירוע מכירות לרכבי היוקרה לנדרובר ויגואר

חברת המזרח עורכת אירוע מכירות מיוחד לדגמי לנדרובר, ריינג'רובר ויגואר...

September 7, 2020