רכב הפנאי החדש של יגואר

Automotive & Yachts / נובמבר 2, 2020

יגואר מחדשת את דגם E-Pace: מעוצב, דינמי וטכנולוגי יותר מבעבר

תצלומים: יח"צ

רכב הפנאי הקומפקטי של יגואר זכה למתיחת פנים עיצובית שכוללת פגוש חדש וגריל עםדוגמת יהלום, פתחי אוורור צידיים חדשים, גימרו כרום ופנסי ALL LED חדשים. השדרוג העיצובי מקנה לו מראה מתוחכם ויוקרתי מבעבר. בתא הנוסעים יש מסך מגע חדש בגודל "11.4 (המתווסף ללוח המחוונים הדיגיטלי בקוטר "12.3), בורר הילוכים חדש, גלגל הגה חדש ושדרוג משמעותי של החומרים והדיפונים שתורם למראה טכנולוגי ואלגנטי יותר ולשיפור הנדסת האנוש.

החדשה המרכזית מגיעה בתחום ההנעה עם גרסת PLUG-IN HYBRID חדשה לחלוטין הכוללת מנוע בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.5 ליטרים לצד מנוע חשמלי – ההספק המשולב עומד על 309 כוחות סוס שמאפשרים האצה למאה קמ"ש תוך 6.5 שניות בלבד וטווח נסיעה חשמלי טהור של עד 55 קילומטרים. הדגם יוצע גם בגרסאות בנזין עם הספקים של 160-300 כוחות סוס, כולן עם מערכת MHEV חדשה שאוגרת אנרגיה ומסייעת בעת האצה. כל הגרסאות פרט לגרסת ה-160 כ"ס הבסיסית מצויידות בהנעה כפולה, בתיבת הילוכים 9 מהירויות ובארכיטקטורת השלדה החדשה של יגואר שמשפרת את היכולת הדינמית באופן משמעותי.

לדברי רמי וקסמן, סמנכ"ל שיווק יגואר-לנדרובר בישראל :"אנו צופים כי כניסת ה E-PACE החדש תחזק את מכירות המותג בישראל. הגעת E-PACE החדש צפויה לקראת מרץ 2021. הרכב מעודכן מאד, מלא בטכנולוגיות מתקדמות ומשדר דרך עיצובו בפנים ובחוץ את החדשנות שלו. בגזרת המנועים נוכל להעניק מענה הן ללקוחות המחפשים את רכבי הפלאג אין הירוקים והמתקדמים וכמו כן נוכל לתת מענה משופר במחירי הכניסה עם דגם ה 1.5 ליטר החדש.  בשנים האחרונות נוכחות רכבי יגואר בכבישים עולה וכאשר היא מורכבת בעיקר מה E-PACE דגם ה SUV הקומפקטי והאהוב וכן יגואר I-PACE הרכב החשמלי הטוב בישראל. אנו מחממים מנועים לקראת 2021 ומצפים לשנה מסעירה בגיזרת החתולים הגדולים."

 


תגיות: , , , , , , ,








Previous Post

הרכב החשמלי של מרצדס נחת בישראל

Next Post

חופשות באי פרטי באיי סיישל





You might also like



0 Comment


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


More Story

הרכב החשמלי של מרצדס נחת בישראל

כלמוביל יבואנית מרצדס משיקה את הדגם הראשון בתת-המותג EQ - רכב הפנאי החשמלי...

October 21, 2020